Szkolenia dla Rad Pedagogicznych i Nauczycieli

Psycholog wobec trudnych i niepożądanych zachowań w szkole jak wspomagać,monitorować i modyfikować podejmowane przez szkołę interwencje jak konstruować i monitorować Szkolne Systemy Bezpieczeństwa

Marta  Jerzak
Asystent nauczyciela - praca z dzieckiem z ADHD, Z. Aspergera i innymi niepełnosprawnościami w szkole ogólnodostępnej

Katarzyna Orkisz
Szkolny System Bezpieczeństwa krok po kroku...

Marta  Jerzak
Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny krok po kroku...

Marta  Jerzak
Dziecięce złości - skuteczne interwencje w pracy z dzieckiem

Marta  Jerzak
Praktyczne metody pracy z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami w szkole - czyli przyjazna terapia behawioralna wobec zaburzeń zachowania

Marta  Jerzak
Rozwiązywanie problemów wychowawczych – superwizja dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych

Marta  Jerzak
Trudności życiowe - koniec świata czy okazja do…?

Katarzyna Smólska-Łynka
Uczeń trudny w klasie – praca z niepożądanymi zachowaniami, objawami ADHD, zespołu Aspergera w klasie

Asystent nauczyciela - praca z dzieckiem z ADHD, Z. Aspergera i innymi niepełnosprawnościami w szkole ogólnodostępnej

Katarzyna Orkisz

Terapia poznawczo-behawioralna

Strategie poznawcze i behawioralne w leczeniu napadów paniki

Sylwia Pyrtek
Anoreksja, bulimia – terapia zaburzeń odżywiania

Katarzyna Smólska-Łynka
O jeden krok dalej – warsztat dla zaawansowanych Gdy sztywne rysy osobowości blokują zmianę w terapii poznawczo - behawioralnej? Jak konceptualizacja może modyfikować pracę z klientem?

Artur Kołakowski
Terapia poznawczo-behawioralna fobii społecznej

Katarzyna Smólska-Łynka
Konceptualizacja w terapii poznawczej, sposób prowadzenia terapii, struktura sesji

Artur Kołakowski
Jak metodami psychoterapii poznawczo – behawioralnej pracować z pacjentami z rozpoznaniem psychozy (w tym schizofrenii)

Agnieszka Pawełczyk
Terapia poznawczo-behawioralna bezsenności

Ewa  Walacik-Ufnal
Trudności życiowe – koniec świata czy okazja do…? Szkolenie z zastosowania w terapii technik relaksacyjnych i sposobów radzenia sobie ze stresem

Katarzyna Smólska-Łynka
Techniki terapi poznawczo-behawioralnej i dialogu motywującego w interwencji kryzysowej

Konrad Ambroziak
Czterodniowy intensywny kurs Dialog Motywujący w praktyce + 20 godzin superwizji

Konrad Ambroziak
Etyka i zagadnienia prawne w psychoterapii

Konrad Ambroziak
Praca z zachowaniami autoagresywnymi, myślami i tendencjami samobójczymi dzieci i młodzieży

Konrad Ambroziak
Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w wybranych zburzeniach seksualnych

Aleksandra Augustyn
Praca z wewnętrznym dzieckiem

Izabela Gołębiewska
Leczymy lęk czyli Program Coping Cat (trening z jedną z autorek polskiej wersji)

Anna Ćwiklińska-Zaborowicz
Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z perfekcjonizmem

Artur Kołakowski
Relacja terapeutyczna w terapii poznawczo-behawioralnej

Konrad Ambroziak
Poznawczo-behawioralna terapia zaburzeń osobowości Borderline według A. Freemana

Anna Ćwiklińska-Zaborowicz
Myślenie wyszczuplające

Alicja Balińska

Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży

Psychoterapia OCD u dzieci i młodzieży

Iwona Dąbrowska
Terapia poznawczo – behawioralna OCD u dzieci i młodzieży

Iwona Dąbrowska
Prowadzenie Warsztatów dla Dobrych Rodziców

Marta  Jerzak
Leczenie zaburzeń lękowych u dzieci i nastolatków - zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w praktyce

Anna Ćwiklińska-Zaborowicz
Jak pracować z nastolatkiem w depresji? – od motywacji do leczenia po terapię

Konrad Ambroziak
Terapia zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży

Konrad Ambroziak
Psychoterapia poznawcza z dziećmi i młodszymi nastolatkami, rola i miejsce rodziców w terapii

Klaudia Siwek
Terapia traumy i PTSD dzieci oraz nastolatków

Klaudia Siwek
Psychoterapia poznawczo-behawioralna depresji, praca z nastolatkiem z niską samooceną

Konrad Ambroziak
Praca nad problemami w zachowaniu u dzieci do 12 roku życia, czyli przyjazna terapia behawioralna

Marta  Jerzak
Dziecko istotą seksualną, czyli jako wspomagać rozwój seksualny dziecka z wykorzystaniem elementów terapii poznawczo-behawioralnej

Aleksandra Augustyn
Trudy dorastania seksualnego, czyli jak rozmawiać z młodzieżą o seksualności z wykorzystaniem elementów terapii poznawczo-behawioralnej

Aleksandra Augustyn
Wokół krzywdzenia i traumy. Praca terapeutyczna z dzieckiem krzywdzonym, traumą oraz jej konsekwencjami: okaleczenia, samobójstwa

Klaudia Siwek

Diagnoza i leczenie dzieci i młodzieży

Boję się mówić! Mutyzm, fobia społeczna – diagnoza i terapia

Iwona Dąbrowska
Tiki - diagnoza i terapia

Iwona Dąbrowska
Przyjazna terapia behawioralna trudnych zachowań. Warsztat dla psychologów – jak pracować z dziećmi i rodzicami

Marta  Jerzak
Wykorzystanie seksualne dzieci - diagnoza i interwencja

Konrad Ambroziak
Jak pracować z młodzieżą, która ma problemy z zachowaniem?

Konrad Ambroziak
Diagnoza, obraz kliniczny, modele leczenia w zaburzeniach psychicznych i rozwojowych u dzieci i młodzieży

Artur Kołakowski
Całościowe Zaburzenia Rozwoju - Autyzm, zespół Aspergera

Beata Melaniuk
Jak pomagać dzieciom krzywdzonym?

Konrad Ambroziak
Praca z nastolatkiem z niską samooceną

Artur Kołakowski
Terapia depresji dzieci i młodzieży

Konrad Ambroziak
Jak postępować z dziećmi z zaburzeniem przywiązania w rodzinach adopcyjnych i zastępczych. (Praca z dziećmi w oparciu o więź)

Dariusz  Wasiński
Zespół Aspergera w teorii i praktyce klinicznej

Beata J. Kozielec-Oracka
Diagnoza i terapia zaburzeń wydalania, jedzenia (u małych dzieci), trichotillomanii, złych nawyków (dermatologicznych, obgryzanie paznokci)

Iwona Dąbrowska
Czterodniowy intensywny kurs Praca z dzieckiem krzywdzonym: diagnoza, interwencja, terapia

Konrad Ambroziak
Młodzież, a uzależnienie - diagnoza, motywacja, terapia

Zbigniew Michalczyk
Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży

Anna Ćwiklińska-Zaborowicz
FAS-scynujący świat- charakterystyka i metody pracy z dziećmi z alkoholowym zespołem płodowym (FAS)

Anna Ćwiklińska-Zaborowicz
Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci w rodzinach zastępczych, adopcyjnych, w placówkach

Dariusz  Wasiński
Psychoterapia poznawczo-behawioralna w zaburzeniach zachowania u nastolatków

Konrad Ambroziak
Zrozumieć dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej

Katarzyna Orkisz
Praktyczne podstawy neuropsychologii

Sylwia Pyrtek
Złość nastolatka - Terapia poznawczo-behawioralna w pracy z agresywnymi adolescentami

Marcin Domurat

Praca z trudnymi dziećmi w szkole

Warsztaty dla dobrych nauczycieli

Marta  Jerzak
Praca z dziećmi i młodzieżą odmawiającą chodzenia do szkoły

Anna  Steinhagen
Praktyczne metody pracy z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami w szkole (zaburzenia zachowania)

Psycholog wobec trudnych i niepożądanych zachowań w szkole jak wspomagać, monitorować i modyfikować podejmowane przez szkołę interwencje jak konstruować i monitorować Szkolne Systemy Bezpieczeństwa

Marta  Jerzak
Szkolny System Bezpieczeństwa krok po kroku...

Marta  Jerzak
Asystent nauczyciela - praca z dzieckiem z ADHD, Z. Aspergera i innymi niepełnosprawnościami w szkole ogólnodostępnej

Katarzyna Orkisz
Techniki uczenia się i motywowania

Karolina  Grzywacz

Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony



Zespół Gabinetów Psychoterapeutycznych Poza Schematami


  ul. Adama Mickiewicza 8 m 6, 01-517 Warszawa

wejście od ul. Zajączka lub ul. Dymińskiej Domofon – BRAMA wybierz: 2006 Domofon – KLATKA wybierz: 6

  ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 33, klatka 11, schodami w dół

- druga lokalizacja - zajęcia i szkolenia

Godziny pracy sekretariatu Poza Schematami:

  pon. i śr.   13.00 - 20.00
  wt. czw. i pt.   12.00 - 20.00

...
  500 340 899

 Numer rachunku bankowego:
71 1140 2004 0000 3602 7582 9931 mBank

  poradnia@poza-schematami.pl
Facebook - Poza Schematami

Jak do nas trafić

Dla zmotoryzowanych posługujących się nawigacją: Dojedziesz pod samą bramę, wpisując adres: Warszawa ul. Gen. Józefa Zajączka 6. Wybierając adres wpisz w nawigację ul. Adama Mickiewicza 8, Żoliborz.

Dojście z Dworca Gdańskiego od metra lub pociągu: Wychodząc z metra kieruj się w stronę przejścia podziemnego prowadzącego do peronów. Następnie pójdź przejściem podziemnym do końca peronów i wyjdź ostatnim wyjściem schodami na prawo. Przejdź pod wiaduktem i kieruj się w stronę ulicy Dymińskiego. Pierwsza furtka z domofonem po lewej stronie ulicy to wejście do budynków przy ul. A. Mickiewicza.

Newsletter

Jeśli chcesz na bieżąco dostawać informacje o nowościach, szkoleniach w naszej ofercie zapisz się na Newsletter. Zobaczysz, że warto!